仲有兩天就返學了..要玩盡佢!!但無奈今日要返工
又係返立法會幫人手打字同入data..都幾好ga~200蚊一日
今日返到去仲有2封利是收tim~gd^0^
之後基本上成日都係入data果d~又係做到1點半食飯..
食完休息一陣再開工..一直做到5點半開始合併..期間又有人請食蛋糕^0^
用左半粒鐘時間~bill終於成功合併了..哈哈
放工之後~今晚原本諗住去edwin家玩通宵的~但朱仔佢地話連通三晚唔想通
所以就決定了玩到12點先走~仲成功叫到bill一齊去tim
一去到edwin家~發覺大家屋企差唔到~都係朱仔屋企大d..
我地5個人有4個玩bird..今日我運氣超差呀..狂輸囉..
由開始打到走果刻都一路輸~只食過一盤糊..好濕滯..
另外唔知點解我今晚心情不是太好..無啦啦有種腦電波怪怪的..
仲要係自從去左寶達村之後就係咁..都唔知係咪見到某d場面/.\
此外今日唔知點解成日個心口都好痛~亦都係令到我冇心機打bird的原因之一
最後搭98a回家..去到屋企門口..先知道自己冇帶key..真係黑個墨魚囉=0=
之後企左勁耐~打左勁多電話回家諗住響醒屋企人..
無奈佢地訓得實在太淋..所以係門口企左個幾鐘..1點10分先入到屋...
|