今日8點半先起身~好彩起到ja~差d遲到...
最衰都係琴晚遲左入屋企~搞到遲左沖涼..仲遲埋訓教=.=
於是照樣係9點20分係油塘mtr站等bill同edwin..bill又遲到了
我地去到做之後..又係同平時一樣啦..做到中午食飯~
食完繼續做..一直做到5點鐘就開始合併啦..
哈哈~今次一樣咁順利..只係中途搵我果份資料搵耐左ja..
今天彈珠台玩到500萬分了~gd...破左自己紀錄..hee
做完之後終於可以出糧啦..嘩~500蚊..正...
完本唔洗再做的~但由於我地仲未做晒~而且winnie佢地又係咁叫我地留下
最後我同edwin同bill心軟~應承左佢地~
但老實說~我不太想做..因為成日對住d data..有d厭了
hee~明天就要上堂了..唔知中文堂會學d咩呢
到了晚上~細妹的朋友寶兒黎我地家食飯..其實都唔係第一次的了
之後到左11點20分..由於時間太夜關係..又驚兩個女仔中途有什麼危險
所以就同細妹一齊送左寶兒返尚德lu~
回程時..不知為何~今晚的我特別感性..喜歡倒後行=.=
或者是白左痴咋=0=
|