由明天開始...要重新開始..!!
過埋今晚~我要收埋所以不開心的事..
愛情...我已經對它失去晒所有信心..也許傷得太多
但我還是不會放棄的..夢碎了~就會有更好的夢
我的路還有好長~不能為這丁點兒的事情而放棄對愛情的憧憬
我的希望~是要做一個好人..對於我來說~幫人是件開心的事
朋友..現在識的究竟又有多少是和我真正交心的?我不知道..
我對人好就夠了..別人對我怎樣也沒所謂..
心.冷了~冷到一個已無法解凍的地步
唔講了~講番今日行程先..今日返中午1點半~
頭兩堂係acc~教番舊野同下堂前學左少少新野control
後兩堂IAE~又要對住E夫人..媽的..真係唔知佢教乜
看來又有一科要自修了~
|