10點起身..之後首先食食早餐先~年糕
之後就跟媽子出左去新都城~因為我要開戶口同埋媽子要幫我交學費
做晒所有野之後去左椰林閣食中午..食完之後返左屋企坐左一陣
之後就同媽子兩個出發去大埔親戚家拜年..
先搭MTR再轉火車..入到去之後去左新達廣場買禮品
之後終於去到佢屋企啦..佢兩個仔都大過左lu~仲變晒聲
但個細仔愈來愈串~反而個大仔好d..定性左..
我愈睇落去勁想打個細仔..但有鑑於呢d係人第屋企家事~我都懶理..
只係爆左句粗口..7點幾果陣~細妹都黎埋大埔~所以我同個大仔去左接佢
接完返去完來佢家的爸都返左黎lu~但我呀爸就因為太累所以冇去
嘩..變態的..今餐好豐富..15碟餸=0=...仲要有湯..
但無奈15碟餸都淡味..得幾碟餸好正...
其實今餐飯好熱鬧~因為有3家人係度..但係就狂吵架..嘈到無癮
後來因為頂唔順加上媽子明天要返工關係..所以就搭左車走lu
|