天氣反覆無常...今天由比咋天稍微凍了少少..
我的情緒也是反覆無常..所以今日訓到11點先起身
之後就無聊地睇下書呀~聽下歌咁...
琴晚細妹介紹左首超好聽的歌~由網絡歌手Timmy唱的..叫臨別擁抱
聽左幾次..記下歌詞之後~發覺入面有幾句幾o岩我
聽緊歌ge同時..同左返緊工ge呀yu傾msn~傾到3點到就比細妹玩了
之後edwin打黎問我去唔去pencil家玩大富翁..原本我想去的
無奈記番起呀媽之前話"依家你學壞了..成日出街玩~之後又唔番家食飯"
我見廢時又比呀媽罵多次~+上自己又唔係太多想出街就拒絕左
所以最後都係睇下書..扲番部機就打機打到夜晚...
食完飯之後又聽歌...一日就咁完左=.=~無聊的一天
|