由於之前連日黎都考試ge關係..所以今朝一訓就訓到11點半=0=
原本約左大家樂佢地打波的~但都延誤了...sor~
結果比我整到佢地3點鐘先有波打..
唔知係咪考完試無牽無掛ge關係..今日手風好好..
全場射入了5個3分球~6個2分球...貢獻左27分..gd
但唔知點解我3分球好似無咁準了~果5球我相信都係-6地入的=.=
反而2分球愈來愈準..睇黎我真係要轉行做2分射手了
打完波之後..返屋企聽歌同打機...
今日之後就有連續放十幾日假了..
原本下星期仍然係考試週~無奈我地21221所有科都考晒..所以就不斷放假了
|