今日8點鐘起身..但超眼訓~唔想起身返學囉
原因係同琴晚有關的~其實都係自己的錯,,仲累到屋企又破費了/.\
平時每晚每當我沖完涼的時候~都是我負責放衫落洗衣機and開機洗的
點知琴晚洗衣之前我竟然唔記得關左上頂蓋..所以係我訓左教唔夠1個鐘到
個洗衣機又咁o岩搞到fing乾d衫ge工序..結果部洗衣機不停咁郁
嚴重到個洗衣機好似係度跳舞咁(真係的~不是吹水=.=)...
後來嘈醒晒屋企人..呀爸熄左總制先冇事...
但係我地出到去睇果陣~個境況超級壯觀..個垃圾桶成個跌左落地下(反轉=0=)
而個洗衣機個蓋就連埋部機的整個外殼都脫落左..某d機件飛晒出晒..
我相信如果唔熄機的話~可能爆炸都似...幸好好爸的機靈救了全家一命
但依家反而擔心果d嘈ge聲會唔會嘈醒左下面的住戶..跟住比人扣分..
之後我就執番d手尾~即刻浪埋衫同執番d野..整整下3點先訓=.=
所以今早就唔想起身~但最後都起左~仲開埋機聽左一陣歌先走
一番到課室即刻訓教~訓到E夫人黎到~原本想訓多一陣~
點知條xx(E夫人~超想罵佢)竟然唔比訓教囉..仲好似小學生咁話出去去廁所要簽到
所以後來就半迫半眼訓咁上埋果兩堂~之後去左canteen食飯
食完飯之後上acc..朱仔因為病左所以走先
放學之後陪bill~edwin~k行多一陣街先番家..
但明天我就冇得去立法會返工~因為剛剛陪左媽子去買洗衣機~聽日送貨黎~
所以明天要整天留在家中守門口...一定又係好悶了=.=
|