秋風起..三蛇肥~但無奈這個時候不是秋天=.=
但今日的天氣好涼快..比琴日更似回到了秋天~最like的了^0^
如果香港可以有地方有埋一大片楓葉樹林or被楓葉樹林包住的路就好了
講番正題先..各位網友~有冇發覺我轉左背景音樂呢~
原本果首係情深深雨矇矇的主題曲..依家轉了做The Greatest Love of All
講起呢首歌..我發覺自己都同佢好有緣的...
想當年(=.=")我還是在原校讀的時候...我是一個西樂團+步操管樂團的成員
負責吹小號..姐係你地叫喇叭的樂器~
在我中二的時候~咁o岩又撞正十年一度的香港唔知咩野的音樂節..
要係荃灣大會堂同香港向有份參與的樂團同other業餘樂團一齊表演..
果晚我見識左好多樂團的排練ar~吹奏~吹果陣玩的花式等..
其中最令我有心刻的是一個業餘樂團...亦是我到依家仲好專敬的樂團
--劃時代雅樂步操樂團~前名為德貞小學舊生步操樂團<--佢地當時排的花式超好睇
仲一共演出左3隻歌~其中一首就係我依家的背景音樂--The Greatest Love of All
果陣時佢地又吹得好慢~連d花式都慢慢的..加上現場燈光又配合得好~整到超浪漫..^0^
如果唔係個樂團只收取舊生的話..我一定會練好d歌入會的/.\
所以如果你地不嫌無聊的話..不妨細心聽下..首歌真的好浪漫的~
講番今日行程先啦..今日係最多堂上的一日..要上6堂
頭兩堂econ~supply elasticity--->供應彈性..唔錯~掌握得到..可能因為以前學過
之後一個鐘休息~後到兩堂英文堂..繼續傾關於project的問題~我地決定左做eating culture
之後又有一個鐘break~最後兩堂中文堂~亦係我自以前中三到現在最留心的一堂
因為今堂學識簡體字~發覺原來我地中國文化真係好偉大的~
到唔知邊個發明左呢d又深又難寫的字=0=...仲有功課做tim~難得一見...
上到5點半就放學lu~明天返十點半...
|