今天19度..天氣終於開始回暖了..睇黎拉尼娜現象終於結束了
今日返10點半..所以早上在家中睇左一陣書先返ive
9點半出門口..去到MTR站竟然見到Alpha+_+...
勁啵~我還是首次見到佢咁早返學的..原來係因為....(原因唔講得~sor)
之後就同佢一齊搭到觀塘..然後一齊行到某地方就分道揚鑣lu
頭兩堂普通話堂..基本上成堂都睇我的新書..但偶而都會讀下普通話的
之後有兩堂食飯時間..呀k話食canteen d野食到悶~所以就出左去食啦
行黎行去始終去左裕民坊食m記lu~又因為我有m記的折扣卷=.=
第一次食板燒雞腿包餐..原來係咁好味的^0^...
期間我地一路食一路傾計..主要係講番每人以前的童年ar~之前的事..
有講有笑..好開心ar^0^~所以我就話這一班是我的第2個家..
食完之後成班趕番canteen玩uno=.=...玩左25分鐘...
最後兩堂econ..學左一課以前中四中五都未學過的課題
Law of Diminishing Marginal Utility~但同呢一課好似-->Law of Diminishing Marginal Return
後來問過Irene...原來先知原來唔一樣...但覺得學d野真係好似
連果d Total Utility~Marginal Utility都同以前學果d差唔多囉=0=
上到4點半就放學lu~明天又有E夫人堂...真係唔知該用什麼心情去面對好=.=
|