講少少題外話先..各位網友覺得無聊的話可以省略不睇的..
小時候..我的夢想是導遊同探險家..因為我喜歡大自然
總之所以關於大自然的奇妙景象,動植物的生態環境都喜歡
例如極光~海底~宇宙..甚至地底的地殼都喜歡..
因此我小學同中學都喜歡看國家地理集誌~大自然的書..十萬個為什麼等
但係後來發覺係香港根本冇得讀呢d科~or讀呢d科都好似冇乜用
所以放棄了這個夢想~雖然如此..但我冇放棄到可以看大自然的每一個機會^0^
直到中四開始..學到會計呢一科~先發覺自己原來對會計都好有興趣
所以現在的夢想是做會計師..今次我點都唔會再放棄這個機會了!
我講呢件事係想同大家講:千萬不要放棄從小的夢想..一但放棄了就沒法番轉頭了
正如好似我依家咁...所以以後我都會珍惜每一個能實驗夢想的機會~蹤使距離好遙遠
題外話講完..入番正題啦...
今日番1點半...頭兩堂acc~繼續學control...做左幾題數
而且仲將以前不明白的地方都明白了..hehe^^
最後兩堂IAE..呀k話想聽書~所以4個人就坐左第一堂啦...
E夫人講野仍然都係超悶...搞到我極常訓教~但坐第一行係訓唔到的~所以死捱下去
一個鐘之後有十分鐘的Break~朱仔唔知係邊度整到個BL出黎~
之後同k+danny仔3個一齊玩成堂BL~而我地3個就係咁望住佢地...
原來BL真係超好玩呢...可惜自己部機太廢而玩唔到=.=
5點半放學之後食左5蚊3串魚蛋腸仔..又飲左朱奶~之後就搭車回家lu
|