有心人
從此停用~~~
2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


忿怒 分類: 未分類

如果你知我係話緊你,唔該你唔好再煩

我以後都唔想同你講任何野,今日聽到人地咁講,我真係愈來愈憎你

唔該唔好自作多情,

節省少少加唔好煩我

難度真係厚顏無耻到咁?

要人地兜口兜面咁講?好心有d尊嚴都識知難而退啦

咪煩