2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| 今日放榜** |
早:_______________________________________________________________________________________
今日放榜...我本身好似好唔緊張咁...但係老師同我地講左好多野之後呢...我就開始好緊張啦...咁啦...佢話:有好多同學個成績都係唔係太差...但係..就入唔到自己30個志願入面既中學...我好驚係我WOR..到派果時..老師話跟果間學校既成績去派表啦..跟住呢...第一間係八三..有兩個人入左...跟住第二間就係吳祥川...我聽到我個名...即刻勁開心...好/...跟住我就唔請其他人啦...到左差唔多8點8..我地出去排隊...我問我家姐黃燕雯考到咩學校!佢答我皇仁...我冇晒心機WOR...唉...不過都有陳詩婷陪我...唔知佢會唔會再考其他呢?
下周:_______________________________________________________________________________________
我番到屋企無奈...就訓左...訓到1點幾,..起番身...跟住就玩電腦...玩到六點幾...媽咪就打比我叫我出街食飯啦!
夜晚:_______________________________________________________________________________________
去左葵芳食元氣[手]師...好好食..三個人食左20個送...飽都痴線WOR.........................................HEHE!!!!!YA HO!!!!!!!
|
| |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 今日終於都要番學啦!派成績表** |
朝早:___________________________________________________________________________________
7:30先出到去學校門口...等拎成績表...好緊張呀!不過我都知唔係咁好架喇...唉...派左之後...心情唔係咁好..因為我全級考第111>.<"好唔開心呀!全班都係得果11!好啦...派完之後呢!就要去結業禮啦!去完之後番番課窒WOR...傾左陣計...就放學LU!!
下周:___________________________________________________________________________________
去左加菲貓屋企BOR...係葵涌...五點幾散BAND...同謝欣..呀哥..阡阡子一齊搭43..佢地早我地一個站落車...我去到總站先落車...根住仲要行去搭E31...七點左右番到屋企!!!都幾快!....
夜晚:___________________________________________________________________________________
今晚食魚肉湯...食到好飽...根住番番入房打機...一日就咁過左啦!
______________________________________________________________________________________
THE END完 |
| |
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
| 點解日日都係陰天架** |
勁無聊WOR...一起身...冇野做...我呀[女麻]仲叫我去食早餐添...搞到我醒左...我話唔去啦...點知我細妹(婷)勁有我心...HAHA..買格仔餅比我食禾...YEAH...好野...仲唔係最好野咩!HEHE.....跟住...我一路食...佢就一路玩電腦..點知個格仔餅係林PETPET既...真係比我細妹吹脤LU...唉..不過算啦....話咁快..個格仔餅就食完啦..見冇乜野做...最好就係玩電腦啦!YEAH!正呀..ONLINE左一陣...都唔知夠唔夠5分鐘...就OFF番!!!O NO..跟住...又係打紅波...HEHE...真係好玩呀呢個朝頭早!下周果時...嘩..熱到呀媽都生汗毛啦!!唔應該...又唔比開冷氣...玩玩下...停左...因為太熱..跟住我細妹話要睇海底奇兵WOR...我咪陪佢囉又!係咪好好呢我!YEAH!跟住......因為意大利贏今朝早...睇左4分之3度!等佢老豆走左之後...我地就唔睇LU...(有得玩電腦仲會睇架咩)..HEHE...跟住...呀婷就幫我申請個日記啦...好野呀...終於都得左...之前申請過好多次都失敗..今次終於得啦!!YA HO!申請完無耐...我就要番屋企啦...番左屋企一陣..又要出街(番屋企係因為我著左件校服)..出街...同我婆婆慶祝生日...又去果間野食(洗唔洗去得咁蜜呀)...咁跟住呢...去食野...我食左好多野呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!一個字~正...咁跟住啦...番到屋企梗係要沖涼訓覺啦...不過!我未訓住...涼多一陣先..點知我竟然可以炸醒..睇到波呀...真係奇蹟呀...我好唔開心啦當然左...就唔係法國贏!!喊喊喊...英格蘭又輸左..法國又輸埋...冇晒面LU!!睇睇睇...幾乎都冇訓過...訓左兩三個字咋!...唉...好攰..又要起身番學啦!我成7:30先出到去呀...
請觀看明天的日記 完END |
| |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|