今日, 掉位第一日 ky番左,又係到發火 時間好快過 英文堂,好燥...好煩 lunch geog,好gag呀william math,唔知邊個係到講我壞話=[ 同on9 mo,eric,ling回家
今日重係好冷.... 隻手仔好紅 ky冇番=] 2x英文 lunch and ''reset'' 同mad,呀琦等等吹水=] 掉位,同patrick坐 放學singing con harry不開心>< step,琦,我,billy,patrick等等 make him become better + oil la harry:) bk home with 呀琦:)
cl 堂
今日本來話diu位 點知又話聼日先..... pe堂凍到抽筋 放學''lin 冇'' 5:45back home
今日去練舞..... 估唔到billy會來 行去天瑞=] 好冷呀隻手... 5:30番到home