今日上英文堂
上足2堂葉sir罵足1堂
話我地啲成績同我地係中一既比
低到....冇得在低
就甘比佢罵足1堂
超無奈lo....
到左math.
又係比人罵..好煩...超煩...
佢無端端又話日日check筆記
佢比人個啲筆記做左超奈....
1個小時....做到頭爆囉.......(閱讀全文)