今星期 超多功課做 做死人啦
聽晚要番宿舍 因為星期日要跑馬拉松 超級後悔參加了 我都唔係好知點解我當初要報名 今晚食kfc 又開始咳了 唉...
好想D成績好番D啊!!! 點解我D English同數學可以禁差架???
好想學韓文,好想去韓國啊!!! SHinee....Super Junior....SS501...U-kiss.....2am...2pm....FTisland!!!!
聽日開始放假
會去行年宵...haha
不過有好多功課做
點算好??救命,又要做中史既讀書報告
又要做文學既power point+讀書報告
又要溫數學
要加油!!^.^
帥帥的key,可愛的key....真的很喜歡你啊!!(Yesung也是啊!)
今日 家長日... 落大雨 下雨的天氣....竟然係見家長.....都幾match既... 平均分得44.86.....好驚升唔到班>.< 今日班主任仲話如果我D english仲係禁屎... 第時大個咪洗指意出黎做野 ------------------------------------------------------------- 其實我都有唸過... 我D成績禁差..到底大個個陣可以做D咩... 不過我好想去學韓文... 如果真係讀唔到書既話...咪學韓文...跟住去韓國發展都好啊.... 又或者等我D fd出黎開鋪個陣..叫佢地請我咪得lor..... 幾好啊!!!! ------------------------------------------------------------ 唉...都唔知點算好.....都係搞點好而家先....... 藝聲啊...你真又帥又可愛又搞笑的一個人啊....我真的很喜歡你啊!!! 請繼續加油!Fghting!oppa!