Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 16
累積人氣: 10092
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

o..

Oh.. 好快就UT.. Exam.. 揀科.. 變F.4生了* [ 真的過得很快ar..]

每個成績都在控制我的方向.. 有時會好驚揀錯科..

But我相信1切1切都有祂的用意..

_________________________________________________________________________________

某某天真的怎麼事了.. 1切彷彿無動於衷..
以住的理想計劃.. 最終淪為廢紙1張..
我恨我自己記憶力比人差得多..
我恨我自己不能變回你心中的好形象..

多得"你"的1句.. 是貶低我 _抬高你?
知你係玩.. BUT我竟盲目認同.. = ^ =
可能係咁會令你1笑...  - ___ -"
你的1笑.. 我在背後的付出都不少..
 

此日記出產時間::2007-03-22 09:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 3 月 22 日  星期四 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

T 口 T ..

      今日返學.. 不錯不錯!!
    因為成日都係度玩轉筆..
      我不是不專心上課喔..
它會令我不感眼訓'留心上課..
不分心在其他地方" 這是1個好方法 =P

放學.. 回家了~芬芬打黎..
                               __ 神..對不起!! : > < :

 
今晚很想見見面 ^^  想散心.. 心照得你可以"

此日記出產時間::2007-03-21 06:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 3 月 21 日  星期三 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

- _____ -"

今朝好凍.. but外面只係著左2件冷3..          返學 >> 回家.. 做H.E. Project..
早知就著校褸啦~                                       點叫人地幫我print出黎..
D凍風吹過黎.. 吹醒左我*                            呵.. 慢慢地行去她家....
好似叫我唔好再HEA..                              拎左d紙啦.. 個心終於安樂哂"
就黎UT啦.. 緊張成績會考得不好!!                  起碼至少都仲有幾張紙交.. - o -
                                                                    回家途中,, 竟然有飛仔..  >    <"
                                                                嚇得我行係d大人旁邊..
                                                                 
扮住係佢地乖乖女先..
                                                              E+又要整理好份Project.. @o@"
                                                                又唔知做到幾多點啦..  = /\ ="

 

 

此日記出產時間::2007-03-21 12:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 3 月 20 日  星期二 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

好新鮮.. = o ="

琴日成家日最早訓同早起身都係我..
時間分別是2:30a.m. .. 6:45a.m... 起眼訓的~
1起身的Feel勁似暑假1早起身去swim.. = U =

回校.. 校門鎖了.. BUT canteen有好多人 -口-"
D人飛入去?..   真係大惑不解.. T口T"


第1次拎旗袋的我.. take a photo就出發了!!! 有1大班人走左去新墟個邊..
羊群效應下.. 跟左佢地去~ 好多地方都有人[搶生意]~  有點害羞  > //// <
係咁行行行.. 又係咁叫人買買買~ 有2類人之分_ 就係買 + 唔買.. =]]
有D人係要人專登叫佢買先買 / 有D人主動行過黎 / 有D人會扮想買..

扮冇"散字".. / 有d人唔買都算.. 仲要受佢地"mui咀mui舌".. = O =
我都係幫手買旗姐.. 又冇打你鬧你.. 咁都俾你"mui" T口T 無奈得很..
發覺係天橋賣旗  >> 很多時都成功!! D人態度都好得多 ^^

同菠蘿包去左 新墟' 澤豐' 景豐' 兆康'賣..
行到有點腳軟軟.. 手酸酸的.. > < No.....
11點50a.m.回家.. 岩岩好係我平時星期6起身的時間...
早d起身.. 時間都好似多左.. =]

小睡1會.. 勁眼訓的!!                    
返教會.. 得5個人 - o -" d人都遲到了~* 1定係學某人的..
完左.. 係操場作陪襯
品~ D風吹黎 >> 凍凍的 >﹏<"

返少崇.. 十分十分之內疚呢~
sor.. 回來了卻躲起來.. 不想見你們.. 不想[魚] = =" 好藉口1個..
開組.. 某人俾拎去摺了雙心的$10紙..  扮有女朋友.. 回家~  
某大咀鳥是最好的..  @u@ 

此日記出產時間::2007-03-17 06:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 3 月 17 日  星期六 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

放假了!!

Today心情真的不錯!! Maybe係星期5的關係吧..

週會.. 聽了1個很感人又搞笑既見證.. 胡麗芳講架.. 聽過嗎?
      真的真的很感人.. 聽到臨尾仲要勁想喊Lo.. 忍住了*

放學.. 俾某Wing威脅下.. 到了學校初中團契1趟 很少人的.. =]
要學約伯咁正直.. 咁敬畏神.. 神.. I Love U` ^^         

超期待聽日ar.. 知道點解嗎? ..... 就係 我14歲第1次去賣旗.. 很有新鮮感的..~
菠蘿包講左句[ 如果唔係有優點ar.. 我都唔會去啦.. ].. 語氣仰要勁似師奶 - V -"
              係為了果1個優點而參加.. 會否有點兒那個呢 = o ="

開始要考慮揀邊科.. 文or商好呢? 很猶豫不決的.. 很怕揀錯  _令自己抱憾終生 =P
某人說..[ 揀科仲難過揀老公,, ].. 苦笑了..   - 口 -"

3年都係咁既關係.. 有點飄忽不定的.. 真的很佩服自己..      
竟然把那麼多心思放在這裡~    將來的結果是我想的這麼好嗎?
沒有保障有1定有回報.. but真心已付出了..
付出了在....

                                                  你__``        -學業..

此日記出產時間::2007-03-16 07:35 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2007 年 3 月 16 日  星期五 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"