Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 1
累積人氣: 10077
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

〔[ l 月 l6 日 ,, 2oo6 ++

Ha ,, 今朝攰到 d 骨都好似都散左 wor !!!  返到學校La ... 同左 d F.D.研究 Maths ... 困難的 ... 好多人都唔識wor ...

今次我唔蠢La <<< 暫時乍!!!  之後 ... 拿拿林落左去操場 on duty ___*

2I.S. ... 本來係79 / loo ... 點知牙陳Sir計少左 lo ... e+ 89 / loo ...都算唔錯La ,, 係咪????

And then 闖左 l 個大檸樂 ,, 嚇到我喊喊牙 ... looooooooooo ... Thx F.D.``! ,, 好彩老師 forget 左先冇事乍!!

時間不斷咁過去 ... 好快就放學Lu* 去左電腦室整野 ... 歸家去了!!

聽日開始 l 2 's 陸運會 ,, 雖然睇比賽會超悶La ... but總比上堂好好多La ... 聽日得 l 個鐘食飯乍 ,,

驚驚會遲到呢!! __))

 

此日記出產時間::2006-01-16 08:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 1 月 16 日  星期一 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

★'!]° l41問 ;,`'

l. 對自己中文姓名的評價 : 唔錯牙" 竟然可以作出咁多個得意[[ 花名 ]]"
2. 對自己英文姓名的評價 : ok La >>> ha ha
3. 視力 : gd!!!
4. 眼皮 : 梗係[[ 雙眼皮 ]] la ___
5. 在那家醫院出生 : 友愛...
6. 鄰居的姓氏 : 咁多個鄰居...你問邊個牙????
7. 死穴 : 唔話俾你知 ... 咁醒's 你係應該知道 !!!
8. 睡姿 : 唔定牙*
9. 晚飯時間 : 8:oo p.m. La ﹏
10. 鬧鐘數目 : 電話中既鬧鐘 ... 算唔算牙﹖?
11. 收藏品 : 銀包 + 公仔頭硬幣 !!!
12. 上茶樓必吃的點心 : [[ ]]蓉包包 ,, 好味牙!!!
13. 起床後第一件做的事 : 睇下幾多點先 ...
14. 自起床到離家需時多久 : 最少 3o mins ,
15. 刷牙最先刷的部份 : 唔定wor"
16. 穿鞋時先穿左腳還是右腳 : 是旦La ... 都係要著鞋家La ...
17. 洗澡需要多久 : l o ~ l 5 mins //
18. 讀報時最先讀的一版 : 頭條 [[ 港聞版 ]] ,,
19. 為人守時嗎 : ok La ++
20. 為人善忘嗎 : 係牙 !!!
21. 在意他人對你的看法嗎 : looooooooooooo ,, ... 在意*
22. 容易信別人嗎 : 超容易 ,,so 我超蠢 Lo __))
23. 喜怒哀樂都寫在臉上嗎 : ok La >>>> ... 就最明顯 La //
24. 會讓你討厭的人知道你討厭他嗎 : .... !!!  睇下邊個 La ﹏ haha
25. 哪個是唯一擁有自己ICQ+日記等密碼的人 : 我自己Lo"
26. 認為人定勝天還是天命不可違 :[[ 人定勝天 ]].....>v<
27.
多為文作情還是為情作文 : 2 樣都差唔多La ,,
28. 臨死前必做的事 : 成為 l[[ 不折不扣 ]] + [[ 討神喜悅 ]] 既真正[[ 基督徒 ]]!!!
29. 想做而不敢做的事 : 向佢地講...!!!
30. 令你喜極而泣的事 : 今年有個好驚喜既Birth*
31. 令你怒極而泣的事 : 俾人地話...錯既次次都係我"
32. 令你痛極而泣的事 : 跌親Lo ...
33. 令你悔極而泣的事 : 令父母失望 //
34. 童年印象最深刻的事 : 好多牙 ... 你想知邊一件事牙?﹖
35. 曾經誤以為鑽石山有鑽石嗎 : 冇牙...
36. 曾被出賣嗎 :*
37. 曾出賣他人嗎 : 冇牙!!
38. 曾被侵犯私隱嗎 : 冇牙 ____
39. 什麼曾使你沉迷至迷失自己 : 好似冇牙~
40. 對男女平等的看法 : gd La "
41.
表達快樂的方法 : 傻笑 + 跳黎跳去 !!!
42. 緊張時的表現 : 面紅 ... v
43. 盛怒的反應 : 唔出聲 + 超沉默 ... 好似 9 號仔牙~
44. 最近最高興的事 : 同你地 l 齊玩 ]]
45. 上一次流淚 : 俾佢地話我做錯左 ... but 其實唔係我錯哂 !!
46. 抗抑鬱良藥 : 好似我咁笑多d La"
47. 最近一次撒謊的對象是誰 : 牙爸 + 牙媽 ~
48. 為什麼說謊 : 玩佢地Lo "
49. 說謊已變成一種習慣嗎 : 唔係牙 !!!
50. 最能讓你有窩心感覺的歌曲 : 靠近 l 點點 ... 唔知邊個唱wor ___
51. 最能讓你有傷心感覺的歌曲 :[[ Fiona ]] 唱牙*
52. 最愛動畫 : 小丸子*
53. 最愛節目 : 特別節日同你 l 齊玩 ~
54. 最愛甜品 : 唔知牙... 好多都中2 wor ...
55. 最信任的人 : 牙爸 + 牙媽~
56. 最憎恨的人 : 心照La"
57. 最享受的一刻 :[[ 大個 ]] + [[ 細個 ]]傾計!!!  Ha ... 傾計都會令人享受家!!
58. 最反叛的一次 : 遲左返屋企 + 牙媽唔知~
59. 最常夢見的一幕 :d 團友玩競技比賽 ... 你睇下我幾掛住你 ,, 連發夢都諗住你牙 ... ha"
60. 最難忘的生日禮物 : 有心送俾我 .... 我都會好難忘*
61. 最害怕失去的東西 : [[ 大個 ]] + [[ 細個 ]]!!! ( 其實係每 l 個我識's )
62.
最不希望見到的情景 : [[ 世界末日 ]] ~
63. 最不喜歡的話題 : 冇牙"
64. 最有回憶的地方 : 教會~
65. 最感不安的地方 : 黑暗既地方 ...
66. 最浪費時間的事 : 砌圖 ,,
67. 與你距離最遠的人 : 唔知牙...
68. 讓你最感動的說話 : 我愛你 >>>> 第時 
69. 讓你傷害最深的說話 :[[ 係你既錯牙 ]] ___
70. 最好的事 :[[ 大個 ]] + [[ 細個 ]] l 齊玩"
71. 最惱人的事 : <<< 唔明問咩?﹖
72.
最渴望聽到的話 :我中2你牙* ha....
73. 最懷念的人 : 冇牙~
74. 最掛念的人 : [[ 大個 ]] + [[ 細個 ]] + 每個人...
75. 相信一見鐘情還是日久生情 : 係日久生情
76. 貪新忘舊嗎 : 唔係 ... !!
77. 試過同時間愛上多過兩個人嗎 : 唔知呢 ...
78. 濫情嗎 :  l 定唔係 ...
79. 什麼令你愛上一個人 : 佢係 l 個好人 + [[ 基督徒 ]]...
80. 如何向愛侶表達不滿 : 唔出聲 .... 直到佢哄我為止 !!!
81. 吵架後多是先讓步的一方嗎 : Maybe La~
82. 什麼令你不敢向愛人表白 : 怕羞 + 驚食檸檬 !!!
83. 當愛上一個不愛你的他,你會 : 默默地期待 + 留意佢 + 作出適當既回應!!!
84. 當一個你不愛的他愛上你時,你會 : 睇下佢係邊個先La"
85. 發現你的朋友愛上你時,你會 : Hapi La*
86. 甘心等待沒有結果的事嗎 : ... 對某有 dLo"
87. 曾經愛一個人愛很深,深到讓你落淚嗎 : 冇牙*
88. 曾遇上令你分不清是喜歡還是深愛的人嗎 : 唔知牙?﹖
89. 經常被質疑說話的真確性嗎 : <<< 唔明問咩牙!!!
90. 有承認愛的勇氣嗎 : 少少La ....
91. 最令愛消光耗損的事 : 講大話 ... 呃對方~
92. 你快樂嗎 : ha ha ... 你話呢 !!!
93. 屋企有什麼人 : 牙媽 + 牙爸 + 細佬 + 我 ..
94. 屋企之中最鐘意邊個 : 我d龜龜 //
95. 最唔鐘意又係邊個 : 細佬...
96. 有無做過d咩野對唔住父母既事 : 有既...
97. 有無d咩野令你好愛屋企人 :... ,,
98.
屋企人有無經常提醒你唔可以做d咩 : 冇乜牙
99. 有無諗過離家出走 : 有牙"
100. 如果好朋友講你壞話你會點: 好嬲 + 好嬲 + 好嬲 ....
101. 你覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友 : Maybe La "
102. 會唔會對朋友講大話 : 玩個 d...算唔算牙?﹖
103. 最鐘意做咩 : 最中2傻笑牙... ha ha ____
104. 最鐘意咩糖 :sweet's 糖糖  //
105. 最鐘意咩朱古力 : 瑞士朱古力 !!!
106. 最鐘意既公仔 : 跳跳虎 + 肉桂狗...
107. 最鐘意咩歌 : 好聽既歌Lo ...
108. 最鐘意邊套電影 : 哈利波特4 ~ 火盃的考驗 ...
109. 最鐘意邊個國家 : 日本!!
110. 最鐘意既電視劇 : 唔定牙"
111. 最鐘意既顏色 : 祖紅色 + 藍色
112. 最鐘意地鐵邊個站 : 點知牙?﹖
113. 呢一刻最鐘意既人,講佢個名出黎 : 佢牙"
114. 最討厭的地方 : 屎坑 ...
115. 最討厭的牌子 : 冇牙 ,,
116. 最討厭邊個歌星 : 冇牙 //
117. 最討厭日日做咩 : 返學 ..
118. 最討厭食咩 : 西芹
119. 最討厭咩人 : 用粗口串人 + 自大狂...
120. 呢一刻最討厭你的人,講佢個名出黎 : 心照La~~
121. 覺得同性戀點 :+ 反感 + 反對 !!
122. 接唔接受女同性戀 :唔接受 ___
123. 接唔接受男同性戀 : 唔接受//
124. 有一日你變左同性戀,你會覺得點解 : 我殺左我自己...
125. 一個你愛的人,佢唔愛你,但又要留住你,你會覺得點 : 睇下留左我幾耐La"  我會反抗...!!
126. 你會愛一個人幾耐,點先放得低 : 憎到佢極點 + 有其他人吸引到我!!!
127. 拍拖你覺得會一世嗎 : 認真既話 ... 會 l 世牙"
128. 覺得兩個人拍拖關唔關其他人事 : 唔關事 ...
129. 愛係唔係一定要付出 : ~ 係雙方既付出~~
130. 付出左既愛情最後得唔到結果你覺得點 : 好憫憫憫Lo"
131. 你覺得愛情有無分輸贏 : 冇牙,,
132. 無愛情會唔會死 : 唔會牙~
133. 而家好想見到邊個 : 見到所有F.D. ...
134. 而家想打比邊個 : [[ 大個 ]] + [[ 細個 ]] ...
135. 而家諗緊邊個 :Lo ... 感動嗎?﹖
136. 而家最想做咩 : 錫你 l......
137. 而家面前有d咩你覺得好靚 : 同你 l 齊既回憶!!!
138. 又家面前有d咩你覺得唔靚 : 我細佬 ...
139. 而家想笑定喊 :... ha ha!!!
140. 而家想唔想死 : 唔想 .....
141. 而家幾點 : 自己睇下"

此日記出產時間::2006-01-16 12:40 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 1 月 15 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



〔[ l 月 l5 日 ,, 2oo6 ++

Ha ... today feel 到勁攰呢 ... 今朝錯過左[[ 初中級主日學 ]]La ... lo:oo a.m.牙爸急call ,,[[ 笑玲ee叫你快d

返去教會 ,, 幫佢做助教!!! ]] ,,wor __ Forget*  拿拿林返教會La ... lo:3o a.m.返到La ,, 好彩只是岩岩開始乍!!

好悶 + d 細路好煩 ,, but 細路就超乖乖* 之後 ,,[[ 福星大咀鳥 ]] ,, 大咀鳥好可愛牙 ... 我愛的!!! 

同左筠番屋企拎手機 ... 打俾 Gabbie 又打唔通 ,,call 埋鍾嘉汶La ... 去食Lunch ,, 行左陣 ... 返教會!!! 逃避左 d //

3:oo p.m.敬拜隊開始 ,, 湯丸老公 + 其他唔識's 人wor ... 講左陣野 ,, 敬拜牙 ... 超級投入 + 超正牙!!!

仲俾湯丸老公叫我地4個做[[ Cookies ]] ... 爆無奈wor!!! >>> 4係[[ 筠 + + Gabbie + 鍾嘉汶 ]] ...

But 都幾 Hapi ,, 不錯的第 l 堂 ... 興奮的* 牙帶話表現魔術wor ... buy l 罐可樂 ... + 筠去左盈豐buy ,,

buy d 野食返教會 ... 途中 ,, l 個年紀老邁's 牙伯叫我[[ 唔該行過小小 ]] ,, 我停左 l ... 我就 ...

行過小小俾佢過Lo ... 牙伯個把聲超恐怖wor ... 回想起 ,, 都有 d 心寒牙!!

返到去La ... 牙帶表演魔術 ... 佢飲剩 l 半可樂 + 捏扁罐身 .. 牙帶[[ ]]左幾下 ... 個罐就變返本來咁 ...

罐內有可樂 +  變返未開個蓋 ...!!! 超勁牙 ... 牙帶又唔肯教我地點變wor* 教會關門La ... 閃人Lu ...

Today識左另 l[[ 搞爛gag]] ... 佩服得五體投地Lu"

此日記出產時間::2006-01-15 08:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 1 月 15 日  星期日 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

〔[ l 月 l4 日 ,, 2oo6 ++

Ha ... 今朝遲到9:o7a.m.先肯起身 ,,d趕唔到 ... 幾驚遲到牙!!!

去到La ...d無聊Lo ... 華興buy左價值超過$ loo 既野食wor ... 其中有2個苦澀既[[ 碌柚 ]]* 我更+成為左...

[[ 搞爛gag王組 之 頭號Fans + 組長 ]] ... 聽到點解會咁叫之後 ...d 唔開心Lo ///

l2:oo noon 個分享會完左Lu ... 同左筠去食Lunch ,, l 路食 + l 路傾計 ... 食完行左陣 ... 返教會La"

見到自從去完馬來西亞既李子勤第 l 次返左黎wor ... ha" [[ 靈食物語 ]]La ... 睇得出有 d 人冇乜心機聽"

行黎行去行返屋企 ,, 見到李子勤佢地 ... say左句Hi ,, 又say左句Bye... 開心的!!! 去左盈豐 buy d 野食 ,, 回家去了!!

返到屋企 ,, 牙媽buy4 cake,, 佢地話好好食牙 xDD

睇返以前細個 d 相相 ,,Q牙你地 ... 超中 2 你地 2 個牙!!!

>>>> @ 撒母耳敬拜隊 之  l 干人等 ...

           聽日 3:oo p.m. 至 5:oo p.m. 有第 l 次敬拜隊's 訓練牙 ,, 記住wor*  <<<<

此日記出產時間::2006-01-14 10:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 1 月 14 日  星期六 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

{[ l 月 l3 日 ,, 2oo6 ++

Ha ha ,, 個日記板板轉左少少牙 ... 新日記裝址係>>> http://blog.qooza.hk/haha117 <<<

琴日都唔係訓得好好 ,, 諗左你個句[[ 唔可以成日咩都打wor】... ]] e 句野係用咩野態度講 ,, 結果都會好唔同家 ...

期望住你會再次向我解釋 e 句牙!!!

Today又要開始正式上堂La ,, 早會宣佈話我敬愛的 Miz Lee + Miz Yiu 都冇返wor ... 我愛既 家政 + Eng 又冇得上La"

2 堂係中史 ,, 派卷 ... 唔錯唔錯 ,, 合格 + 比上次考既好"

之後既 2 堂家政 ,, 係課室hei ... 我就同d F.D. 傾計 ...[[ 魔術 ]] ,, 肥朗玩左筠最拿手既[[ 變走$$魔術 ]] ... 我睇

穿哂La ,, Ha* 

中文La ,, 都唔錯既 ... but比起上次差左wor ... 要反省下La"         食Lunch La ... 係課室hei ,,Hapi

Eng個代課老師 l 黎到 ,, 成班作反La ,, 睇咩[[ 健力士紀錄大全 ]] ... ok 好睇 La" xDDD ...

Maths ok La ,, 有咁既成績都預左La ... 冇驚喜!!! <<< 都未派哂卷家 ...Sir話成級F.2 冇唔夠 l 半人合格 ...

情況唔多樂觀wor ... 佔成份卷 6o%既卷二 mc 題將會係[[ Maths重災區 ]] ... 有 d 驚驚添 >﹏<

放學La ,, 去左電腦室整野專研 d ... 冇人肯整 ,, 得我 l 個整哂Lo ~ 搞錯牙 ... 坐我隔離個人唱歌唱到走哂音Lo ...

攞景定贈興牙!!!  無奈... today真係[[ 黑色★期五 ]]牙!!!

>>>> @有去冬令會既撒母耳團友 ...

           聽朝 lo:oo a.m. 返到教會牙 ... 有個關於冬令會既分享會牙 ... 記住要去牙 ,,HA▼"  <<<<

此日記出產時間::2006-01-13 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 1 月 13 日  星期五 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"