2007 年 3 月 23 日  星期五      



 

今早集會比豬Tim捉左..- -
     就咁就記左兩樣野啦..唉!!激鬼死.
中文堂..說話..唔識..唔知有冇肥佬呢?!@@
  家政堂..眼訓..Miss又唔比訓..訓得唔多舒服..- -
PE堂..辦M痛..同魚魚番左課室傾計..<10mins到.>
 經商堂..好白痴..陳智偉教埋晒D勁低B既動作..
                 要我地跟住做..- -.
    差唔多落堂個陣..訓左陣..^^
 
放左學之後..買左幾個包番學校睇比賽..唔錯..
   禮社輸左..- -.樸社win左..
師生賽好睇..27比14..好似..<唔記得左>
  睇完就番左龜囉..@@

發佈時間:2007-03-23 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    2007 年 3 月 21 日  星期三      



 

今日一早去左食M記..飽.HA @ @
科學堂狂做功課..- -累死.
     中: 默書..- -寫下寫下訓左.好似寫漏左一句.
            英: 冇野做..想訓冇得訓.條魚唔比我訓.. - -
數: 阿SIR發火..唉.佢好煩..- -
     放左學之後.阿魚話好累..SO走左先.
         之後同海狗買左野食就坐BUS番龜.@@

 

 

 

發佈時間:2007-03-21 05:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



hahaiii
暱稱: "kAi.,子]]/\/.
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (98)
嬲? 唔嬲? (4)
睇? 唔睇? (1)
怕? 唔怕? (1)
玩? 唔玩? (2)
知? 唔知? (3)
信? 唔信? (3)
笑? 唔笑? (15)
做? 唔做? (25)
累? 唔累? (4)
悶? 唔悶? (5)
痛? 唔痛? (1)
煩? 唔煩? (14)
愛? 唔愛? (15)
慘? 唔慘? (1)
憎? 唔憎? (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
LOUIS文;..
Sa子;..'
SwEeT*...
〥小新◇誠〤
BoNnIE*
口水媚...*
大風吹..."
牙彬;..//\
文仔;...><
中仔..;#
蚊B..**
笨..@:.
細粒'..;"..
魚魚Xanga'..;
魚魚相簿;../
自訂欄位(一)
尚無任何內容