|
2007 年 3 月 23 日 星期五
|
|
|
|
今早集會比豬Tim捉左..- -
就咁就記左兩樣野啦..唉!!激鬼死.
中文堂..說話..唔識..唔知有冇肥佬呢?!@@
家政堂..眼訓..Miss又唔比訓..訓得唔多舒服..- -
PE堂..辦M痛..同魚魚番左課室傾計..<10mins到.>
經商堂..好白痴..陳智偉教埋晒D勁低B既動作..
要我地跟住做..- -.
差唔多落堂個陣..訓左陣..^^
放左學之後..買左幾個包番學校睇比賽..唔錯..
禮社輸左..- -.樸社win左..
師生賽好睇..27比14..好似..<唔記得左>
睇完就番左龜囉..@@
|
|
發佈時間:2007-03-23 09:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 21 日 星期三
|
|
|
|
今日一早去左食M記..飽.HA @ @
科學堂狂做功課..- -累死.
中: 默書..- -寫下寫下訓左.好似寫漏左一句.
英: 冇野做..想訓冇得訓.條魚唔比我訓.. - -
數: 阿SIR發火..唉.佢好煩..- -
放左學之後.阿魚話好累..SO走左先.
之後同海狗買左野食就坐BUS番龜.@@
|
|
發佈時間:2007-03-21 05:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 49 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|