今日班八婆話我地跟佢風介手wo∼o曬咀囉∼跟人介都唔跟佢啦∼就算真係跟佢∼冇可能介手∼可以介到1條痕都冇留到囉∼佢話佢果d叫介手∼咁我地咪死得?佢地都on9∼佢地可能用介刀
超細刀high一high∼跟住再去m記拎d「m汁」(m記茄汁==)high落去@v@
lunch∼time果陣同老母串佢地串得幾爽呀∼哈哈哈哈∼抵死.\/.死姣婆∼姣西
發姣去第2到發啦∼真係好撚想一巴車落去佢地到∼成撚日係到扮曬野∼我好撚憎你地呀∼死仆街∼正臭西∼我咁耐以黎都未見過d咁姣既姣西∼唉!!連外人『三唔識七果d』都話佢地姣呀
真係去死啦你地∼影衰曬我地學校呀∼唔止tim呀∼影衰埋我地1c∼死姣婆∼一有咩唔掂就死去搵班男仔∼d仔唔係到就係到淆∼今日仲要黎7仔串我地∼但又唔夠我地串∼食屎啦你去∼夠膽1on1呀∼睇下我車唔車死你∼姣西
算∼我今日心情好∼
今日geog合格∼好開心呀^^ 我終於知道咩叫一分耕耘∼一分收獲啦^^今日實在太開心啦
終於可能威番次比人睇 yeah!!! 派左3科 有兩科合格^^ eng文激屎 差3分合格== 吼.\/. 下次實合格 睇住黎啦 |