我今日又發燒....
上完第二堂覺得唔多妥,就拖左KIWI同我去教導處
點知一探熱38.6度...即刻早退...........
番到home11點幾...
同阿媽去青山道睇醫生
癡線ga
12點幾睇完醫生等到2點幾先有藥拎
番去果陣淋雨了/3\好彩唔大雨@@
E+終於都番到來啦....好熱......
流感我恨你/3\
今日終於輪到我等你on啦~~~~~~~
希望你作文唔好留堂啦
本來諗住溫生物....不過E+太遲了/3\
等陣要打去問KIWI同宅女今日上堂講咩...~~~~~
明天應該都唔洗番.....
好想番....E+ F.4 drop一日都差好遠/3\
|