盛載著茶點的托盤
主人,今天的茶品是要錫蘭紅茶配蜂蜜,還是英國紅茶配鮮奶..??
handfirenine
暱稱: 樣衰仔(汗
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
今日整左龜塔羅斯個頭...
今日去陪阿旻玩www
Discoverichannal
隆重打blog
就是這樣啦,兩個月前的...
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


又發燒/3\ 分類: 未分類

我今日又發燒....

上完第二堂覺得唔多妥,就拖左KIWI同我去教導處

點知一探熱38.6度...即刻早退...........

番到home11點幾...

同阿媽去青山道睇醫生

癡線ga

12點幾睇完醫生等到2點幾先有藥拎

番去果陣淋雨了/3\好彩唔大雨@@

E+終於都番到來啦....好熱......

流感我恨你/3\

今日終於輪到我等你on啦~~~~~~~

希望你作文唔好留堂啦

本來諗住溫生物....不過E+太遲了/3\

等陣要打去問KIWI同宅女今日上堂講咩...~~~~~

明天應該都唔洗番.....

好想番....E+ F.4 drop一日都差好遠/3\






訪客留言 (返回 handfirenine 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]