今日大表哥擺酒,理論上就應該三仔爺去,但老豆又唔想去應酬就叫左我兩個去,OMG=.=你估我兩個好想去應酬?成班咁耐無見咁生面口見番都唔知講乜好,但唔去又俾人話唔體面,OKOK我兩個去,去到熊貓上到五樓見到今晚個主角個細路同表姐係門口到,打個招呼入去見到d老表,咪過去吹下兩句,我就見到大佬好似好好傾,但我就坐係到一句起兩句止,不過見番姨媽舅父果d無見成五,六年老左咁多白髮多左唔少就有小小感慨,良久,終於入席,食晒d野過後見都係時候閃人,但無理由食完就走咁樣衰,所以就係到等等到大佬話番工我就乘機走埋,哩場應酬終於都完滿結束了,
家下都好唔鐘意哩d應酬,一黎講野一句起兩句止,二黎難搵話題,三黎一係唔熟一係無見好耐生疏到無得了,朋友亦是親戚亦是,真係............................
|