相思無用,惟別而已
    別期若有定,千般煎熬又何如
莫道黯然銷魂,何處柳暗花明


2010 年 7 月 16 日  星期五   晴天


2010-07-16 分類: 未分類

好想睇"反斗奇兵3"呀!!!!!!

 






訪客留言 (返回 handsometim 的日誌)


Hydrangea 於 2010-07-17 03:27 PM 發表:
我都好想去Ar~
有人請都唔睇得T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







狂一生 解不開的恩怨情仇
  
胗一世 奈何獨消瘦
  
十六年緣起源滅
  
十六年痴心不變
  
                神鵰俠侶。金庸