相思無用,惟別而已
    別期若有定,千般煎熬又何如
莫道黯然銷魂,何處柳暗花明


2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天


2010-07-19 分類: 未分類

今日好悶咁系屋企睇PPS

而家開始睇邪惡力量~V~

睇左第一集 唔恐怖的~.~V

我要睇曬佢!!! \口/

仲有吸血鬼日記都好正XD

我迷上了歐美劇場啦!!! 爽!!!

外國D女真係好正*V* 好正XD

岩岩睇緊"情越雙白線" XD

潮發記個女啪左野high左~V~

W0W.......!!!!

唔知潮發記跟住點呢*__*

今日6點去游水~

yeah! 好好玩

去9龍仔~.~..... (冇計~v~ 最近係呢個

游游下去兒童池度玩

果度有個唔知乜乜乜乜

灑D水落黎好大力!!!!

好似按摩咁~.~

有好多次我仲以為真係有條友幫緊你禁XDD

那果條友當然是女的~V~.... 身材好的.... 令女的~V~      (請勿反白!!!! 後果自付 ^.<

跟住去大池游~V~  仲好玩

扶住邊黎游  唔敢飛出街XD

跟住去3米幾-口-"!!

D水壓好大呀~V~

跟住又有D lon噴D水出黎=u=

我將我的XX......(內容不雅  嘻嘻嘻~

好攰呀~

次次游完水都好口渴/3\

bye~

 

 






訪客留言 (返回 handsometim 的日誌)


harvard 於 2010-07-21 05:21 PM 發表:
勁耐冇去過swimming pool玩lu/口\
cOmMenT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



harvard 於 2010-07-21 05:20 PM 發表:
熊人仔送上TiM-cOmMenT^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boyxlove 於 2010-07-21 10:44 AM 發表:
我小學三年級左右嗰時睇SPN會一邊掩眼一邊睇ORZ
以前又驚又要睇....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lshukf 於 2010-07-20 05:17 PM 發表:
黎左喇-0-
令女-.-
c0mment/3\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boyfriend520 於 2010-07-20 12:44 AM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







狂一生 解不開的恩怨情仇
  
胗一世 奈何獨消瘦
  
十六年緣起源滅
  
十六年痴心不變
  
                神鵰俠侶。金庸