相思無用,惟別而已
    別期若有定,千般煎熬又何如
莫道黯然銷魂,何處柳暗花明


2010 年 9 月 7 日  星期二   晴天


2010-09-07 分類: 未分類

上左2E  除左上堂慨學習氣紛好D 同靜之外=__=  其他都冇乜點變

哈-_- 我發覺我中意女仔短頭髮  但又未至於adalam果隻=__="

好似我地班個XXX咁-3-"     正=__=" 

仲有 YAO豪好嘟搞笑

哈 雖然唔係坐埋一齊  不過還可以

今日番小學~.~"  Miss MA *V*

番到去都係聽下Miss MA up下咁就走左=p

你都仲未夠熟習!  <-----我會記住呢句  多謝你A___A

 






訪客留言 (返回 handsometim 的日誌)


lshukf 於 2010-09-09 09:29 PM 發表:
c0mment(:
短頭髮-___-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-V-"
Posted at 2010-09-09 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FanFa 於 2010-09-08 05:35 PM 發表:
cM(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



billychuen00 於 2010-09-08 05:34 PM 發表:
唔係呀ma, 吳詠霖正?
我唔否認佢皮膚好, 但係佢好似男人lol,
輪到我地班d男人都未輪到佢啦-u-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原來佢係男人
Posted at 2010-09-08 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



biyanca 於 2010-09-08 06:39 AM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fade_ 於 2010-09-08 12:12 AM 發表:
comment`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Hydrangea 於 2010-09-07 10:37 PM 發表:
CM"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



harvard 於 2010-09-07 10:21 PM 發表:
我好冷靜:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真的嗎KEKE? 唔通你對姖.....
Posted at 2010-09-07 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



katkat52027 於 2010-09-07 09:22 PM 發表:
我地班既學習氣氛好差- -V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁慘T^T
Posted at 2010-09-07 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



harvard 於 2010-09-07 09:17 PM 發表:
吳泳琳的確好正A_____A
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冷靜D 我話姖個髮型正
Posted at 2010-09-07 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuki69024 於 2010-09-07 09:11 PM 發表:
搶1111111 xd
2E咁乖既- -
你地SCI都系KAMKAM啊可-口-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

KamKam~.~"
Posted at 2010-09-07 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







狂一生 解不開的恩怨情仇
  
胗一世 奈何獨消瘦
  
十六年緣起源滅
  
十六年痴心不變
  
                神鵰俠侶。金庸