2010 年 9 月 23 日 星期四  |
| 中秋節快樂? 錯得好離譜 |
分類: 未分類 |
唉 折墜種
琴日中秋冇出去= =" 系屋企-,-"
痛到我唔想出-,-
做過咩唔講 起馬有2位知己陪我
D人玩candle玩到好臭 妖
diu 周身骨痛 之前上體育堂
我諗真係太耐冇做掌上壓 所以而家好痛
琴晚訓訓下覺抽筋 唉! 連條筋都要玩我!
痛到頭髮都甩埋
而家都仲好痛 死on9掌上壓
琴日令我明白左好多好多野
真係好多
又令我後悔左好多好多事
更令我內疚左成晚
時間過左去就番唔到轉頭 搞到而家咁折墜要俾人串!
低潮 有緣再見~
|
|
|
lshukf 於 2010-09-23 08:33 PM 發表:
洗吾洗痛到頭髮都甩埋阿xd 比心機*0*!
|
|
|
Fade_ 於 2010-09-23 02:45 PM 發表:
真系好鬼死中意你首背景音樂xd
|
網主回覆
= =" Posted at 2010-09-23 03:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
狂一生 解不開的恩怨情仇
胗一世 奈何獨消瘦
十六年緣起源滅
十六年痴心不變
神鵰俠侶。金庸 |