相思無用,惟別而已
    別期若有定,千般煎熬又何如
莫道黯然銷魂,何處柳暗花明


2010 年 11 月 6 日  星期六   晴天


Without you I'm Nothing /3\ 分類: 未分類

嘩 係  柒到-,-

好耐冇上過網,打字都唔識打=.="

中文個評估好PK -,-"

智賢最高  35分-,-  XD  (殺左佢!)

好似仲有囧神*V*  GD

ORZ!!! 我31分/3\ 

錯左個PK類似聯想!!!!   仲有老師陰濕=.=

係唔係都扣左1分先= =" XD

頂!! 32分有得鼓掌  31分冇-,-"

老師針對= ="  /3\

哈  其實Miss Lai好好人~V~"

果日佢同剷青佬issue緊~O~"

跟住剷青同姖傾左勁耐= ="...

算啦-,-"  唔講

仲有GEO老師好令女*V* 

YEAH! GEO個test岩曬XD 

射線on9仔  29.5抵撚死  仲要有幾題係我通佢水-0-"

星期2 個maths rev test要加油!!!!!!!!!! 囧-,-"

Without you I'm Nothing /3\






訪客留言 (返回 handsometim 的日誌)


lyn_mercuria 於 2010-11-08 09:54 PM 發表:
没有你我什麼都不是-0-.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lshukf 於 2010-11-07 06:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-11-07 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



biyanca 於 2010-11-07 02:52 PM 發表:
咁努力...+ oil
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alanda883 於 2010-11-07 09:29 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fade_ 於 2010-11-07 01:00 AM 發表:
` Comment :) -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherry25 於 2010-11-06 11:52 PM 發表:
cm(;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuki69024 於 2010-11-06 10:47 PM 發表:
你遲鈍了;$

河童33~~~33分~~~~xd
邊個系剷青佬-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

fucking river child!!!= ="
 
剷青咪係M字額果條友
Posted at 2010-11-06 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







狂一生 解不開的恩怨情仇
  
胗一世 奈何獨消瘦
  
十六年緣起源滅
  
十六年痴心不變
  
                神鵰俠侶。金庸