相思無用,惟別而已
    別期若有定,千般煎熬又何如
莫道黯然銷魂,何處柳暗花明


2011 年 2 月 3 日  星期四   晴天


真係勁中意Howl's moving castle呀>"< 分類: 未分類

呢個年假過得好hea =___=

功課真係掂都未掂過-,-

之前仲話今個假期點點點

但係而家D野就乜都冇做過

只係信口開河

早幾日仲同自己講:放假 應該輕鬆下.

所以乜都冇做過  借左本西史同中史睇

但係又冇睇-3-... 

中史<----我覺得這很煩

西史<----頂-,- 又要查字典

但係放假前一日仲話要刨曬佢-.-...

仲有GEO同SCI既功課呀頂=.=

真係唔可以再曬時間鳥

唔通真係過唔到自己果關-3-?

真係好中意Howl's moving castle *V*

聽日又睇多次

仲要睇多次千與千尋^^

之前睇螢光之墓睇到喊T________T

仲有天空之城都唔記得左講乜

聽日又睇-3-"

好了  訓覺= ="

 






訪客留言 (返回 handsometim 的日誌)


cherry25 於 2011-02-05 06:16 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babii_sakura 於 2011-02-04 02:45 PM 發表:
haaaaaaaaaaaaa 爾!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-
Posted at 2011-02-05 12:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







狂一生 解不開的恩怨情仇
  
胗一世 奈何獨消瘦
  
十六年緣起源滅
  
十六年痴心不變
  
                神鵰俠侶。金庸