相思無用,惟別而已
    別期若有定,千般煎熬又何如
莫道黯然銷魂,何處柳暗花明


2011 年 2 月 22 日  星期二   晴天


2011-02-22 分類: 未分類

頂(!) PE堂先黎講座

0n9先覺得有趣

真係成班on9當有趣(!)

你冇野呀!?

一向本少爺都唔Q中意上PE堂既

等我今日咁期盼今次個PE堂-,- 

就冇得上

個死人講座又鬼廢  曬我時間

食屎!  on9講座

Andy仔  死屎^^  

垃圾都乜咁






訪客留言 (返回 handsometim 的日誌)


biyanca 於 2011-02-23 10:06 PM 發表:
CM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fade_ 於 2011-02-22 10:30 PM 發表:
晴天好好聽:) COMMENT :]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

聽黎聽去 都係晴天最吸引(!)
Posted at 2011-02-22 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







狂一生 解不開的恩怨情仇
  
胗一世 奈何獨消瘦
  
十六年緣起源滅
  
十六年痴心不變
  
                神鵰俠侶。金庸