今日返風 miss吳醒 miss吳勁... 凍死我
搭車又見到kai鋒 又聽我d歌
早會排隊miss梁就黎搵我-/////-+ 唔洗急唔洗急~!
朝早IS 教化學 開正我果飯添
通識堂張sir冇番 抄曼裕本notebook...
殷太代 好耐冇見過佢 唔知佢點呢~?
數學 個個都好like 陳sir 但唔知點解我唔多鐘意佢
火警演習你居然話教埋呢條先 可能係你太玩世不恭所以我唔like你
by the way , 8~
文鬧kai鋒"呢d咪叫擦鞋勁囉" 你地好煩.... 你地搵日約出去隻揪算啦
雖然我唔係原因 但妳終於戴啦
7個人食...玩我地- -?
食飯 迪,kai鋒,我 龍門
番到去 悶
中史 miss話我神打佢驚驚 - 3 -你明明信基督嫁bo.....
基教呢...聽回家 諗起上年singing contest...
放學 搵miss -//////-
死啦,miss佢....愈睇愈靚~! 張quiz 都ok既
係圖書館見到成班女仔 yo
番屋企 又係kai鋒 屌....我愈黎愈gay啦
番到屋企 家姐又唔比我用 唯有今日先打啦~
|