今朝都係6點8先到- 3 - 對唔住社長大人> w <
跑200始終都係包左尾- 3 -'''
估唔到未抖夠就去跑400都跑到都2 0口0!!!
我實在超感動 三年黎第一次入到決賽
奇怪啦!! 明明我睥到實100米 但都係見唔到小童-口-''''
等我呵返!!!
食飯兜好遠先去到元朗廣場 維O 感覺好唔錯
差D遲到 同KAI鋒跑入運動場 迪明明遲左 都唔記名- -
標槍 最後一次先標到生槍 不過都係唔夠form4 d人勁> w <
4X100 不出我所料0W0!! 我地女仔夠勁 唔駛包尾- 3 -
可惜第3都係比智杰搶走左 唔係就有小童錫錫嫁嘛-/////3///-
依家我對大脾已經痛到唔想郁 但......
.......但徒勞無功啊...
放學護送女王返去 兜兜轉轉...
...
.........
聽日唔知跑唔跑好 我諗如果我跑埋400決 4x400 4x100
....我會死。
THIS LOVE 終於有mv睇 仲要咁清 我當然馬上post上黎啦~
大家唔好咁... 不如講清楚佢
|