2006 年 9 月 1 日 星期五  |
| 2006-09-01 |
分類: 未分類 |
開學了 7點鍾就起身 訓左5個鍾咋....
地鐵站等埋james同gap就去坑口 又甩左yuko低∼kukuku sorry><
齊人就打的上去lu
今年又同阿嬌 yuko一班 gap又係一班 開心!!!
入到去景輝堂 西貢最大既堂口∼keke
講左一大堆野就上番班房 上到去就聽個阿sir講英文 真係有d料子
聽聽下有條八婆同阿sir講:做咩講書呀
聽下會死麼 幾隻豬扒o係到傾計嘈嘈嘈=.=
唉 慘啦 account未必有得讀 真係啞左 星期一同媽媽上去講數
唔明點講無得讀囉 我1同2都係有揀account 點會無得讀
仲有薯仔都有得讀=o=啞哂 咩先到先得...!!!
放學落去同erika dodo 肥峰食飯...
夜晚踢波 又係一個死肥鬼 得把死人聲
我地去射龍 無啦啦o係到話衍袋 book左場唔洗咁呀 不過聽唔到佢up咩
之後又搵我地鬥波 落到場又係得把聲
「唔洗上咁前架 哂氣啦」
「佢扭唔過我架 扭過到甩左架」
「你仲扭 再扭就夾你」
聽到真係有火囉 你邊一球搶到我個波呀!!
你係夾就夾啦 出邊我都未驚過驚你 你咩料子呀 撞落去得d脂肪 仲係到笑衍袋
好憎得d死人聲既人呀!!!
....
......眼裡充滿淚水 忍著忍著 不是放低了嗎?!
|
|
| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|