`*!- 總有一日 可以同妳一齊返學 *`'︴
hang_94
暱稱: "︴恆。﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
*網主留言板''
<輸入個人信息>
By Yee 24/10
最新文章
︴上學比想妳更難受`〉...
日誌?|給誰的一個日誌...
*|冇事ma?? ︴``-+
`手拖手 。﹏ 。=)
.﹏。看的也只是同一...
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


我唔係透明架 分類: 未分類

今日考英文同商業同電腦
考完英文個小息有 1個鍾頭 1個字
成個小息我係 hea 架,,
我係 hea 住過架...
係得我一個自己 hea 住過lo...
我真係寧願唔放呢個小息,,
早 1個鍾頭 1 個字走 lo...
起碼唔洗得自已一個先啦...
我起中學有幾多個 fd ?
講真...我係 lps 真係仲多 fd
我係咪真係唔月屬於 2D 既......
咁我下年入 D 班做咩wor~
外人一個....
可能我真係太煩啦....
算啦...唔打喇....






訪客留言 (返回 hang_94 的日誌)


michelle2343 於 2008-06-15 10:14 PM 發表:
點解有pw保護刀可以睇到既=0="?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ting_sweety 於 2008-06-13 07:41 PM 發表:
點解無啦啦咁打既-0-
你吾1定要hea住過架..
其他人都係想成績好姐..
唉..你未咁灰啦..
開心d..0k?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaAY 於 2008-06-13 05:04 PM 發表:
點解你咁講呢...
難道我不是"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



米姿" 於 2008-06-12 10:12 PM 發表:
不要這麼灰吧"
我仲係你個Fd wo"
你點會係外人呢"
2D班小左一個人都吾叫係2D啦"
我地2D班一個都不能小牙>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]