今日考英文同商業同電腦 考完英文個小息有 1個鍾頭 1個字 成個小息我係 hea 架,, 我係 hea 住過架... 係得我一個自己 hea 住過lo... 我真係寧願唔放呢個小息,, 早 1個鍾頭 1 個字走 lo... 起碼唔洗得自已一個先啦... 我起中學有幾多個 fd ? 講真...我係 lps 真係仲多 fd 我係咪真係唔月屬於 2D 既...... 咁我下年入 D 班做咩wor~ 外人一個.... 可能我真係太煩啦.... 算啦...唔打喇....