今日12點幾先起身..攰-__________-
起身睇佢msn有無on啦~
望望下先知佢今日出左頓[同音]
我發覺自己愛佢愛到痴差晒線-3-
到左晏就老豆買左差燒同燒肉反泥比我食
嘩靠...勁正喔^_________^
食完飯又死反入房玩電腦..
唉~遲早變電車男-3-
6點幾左右~我狂dl mj d歌泥聽
愈聽愈正...佢跳d舞又那勁/o\fuck
你地估會唔會有第2個mj出現丫那
到左7點鍾~嘩哈^_______^
全日最開心丫..
因為見到佢on msn喇
我7點前打機所以都係7點先知佢on msn
但係又唔敢add佢喎-3-無奈
大家比小小意見
如果我一路等落去係咪應該會有機會呢!?
定係我應該做反D咩咁呢!?
係FD既比意見我丫..就算唔係FD既都比小小idea我
thz 咯^_______^
食飯先係咁..bibi
|