2007 年 9 月 14 日 星期五  |
| 2007-09-14 |
分類: 未分類 |
星期五喇~~
最中意e日...
d功課都唔係太多....
可以玩下電腦先..=P
======================
今日MUSIC,,,
真係好嬲....
個MS LAM都冇叫我地背....
又喺度鬧王康瑜...
下年又係佢教..
help..
======================
中文好彩唔識唔洗罰..
嚇死我lu...
=======================
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 65 | »
|
|