各位好朋友, 我10月入班了, 大家不用捨不得我, 因為我會出返來呢~
希望新轉變有新開始啊, 因為我還有假要我放, 所以我會有2星期的大假! 呵呵, 不用羨慕我
我會去旅行呀, 不要叫我買手信呀, 因我一定會買, 後會有期啦!!!!!