| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 17 日 星期四  |
| 2008-07-17 |
1.貴姓?張
2.貴庚?今年十歲有三
3.貴安?我很好
4.以家幾點?1037
5.聽日洗唔洗番學?NO
6.今日幾點訓?唔知
7.你呀爸做緊咩?傾電話= =講緊幾多K
8.你樓上家人姓咩?唔知
9.識唔識C座/03座果家人?A,B,E就識= =
10.玩咩ONLINE?瑪奇-3-
11.為D咩玩?識人..教功課..吹水..
12.琴日有冇出街.去邊?有...食野= =
13.人地同你講下次你會點答佢?下次下次...下次大概可以
14.除左腳鞋定右腳鞋先?左..應該
15.打字速度幾多?50/1 MINS
16.邊科欠最多功課?中文- -..
17.飲檸茶會唔會篤穿D檸檬?會...少少啦
18.考試試過溫到幾點?3點- -教人教到3點
19.比蚊針既感覺?又來親吻我...
20.比狗吠既感覺?找死呀死狗
21.見到老鼠會?見到咪見到囉= =
22.見到曾蔭權係條街經過會?SO WHAT= =
23.前九鐵全線學童半價對你有冇幫助?有- -番大陸來回平左33..可以睇場早場LU- -
24.你係火星人定地球人?地球
25.幾耐洗一次頭?ONE DAY ONE TIMES
26.洗頭恰唔恰埋眼?NO
27.何謂同學?番學見到唔會傾計
28.何謂朋友?有佢電話 --
29.何謂知己?知道自己叫知己
30.何謂戀人?................戀上做XX的人
31.屋企有幾多張POSTER?6張掛
32.電腦用黎做咩最多?吹水- -
33.MSN係咩? [email protected]
34.用緊咩顯卡?天揚3450
35.用緊咩處理器?AMD ATHLON X2
36.MSN有幾多人?127
37.主機版咩公司?技嘉
38.下年入咩班?C
39.唔想入咩班?重讀- -
40.有冇應承人入咩班?冇...
41.你老豆煩唔煩?當然....
42.用緊邊間網路供應商?網上爬
43.鐘意向左走還是向右走?左
44.你會努力選擇嗎?不
45.個MON幾吋?16比10 19吋
46.個MON咩牌子?飛你........舖
47.買齊書未?未.....
48.去到旺角比人問係咪買書幾多次?冇去
49.覺得書價有咩差別?貴左一成- -
50.屋企部TV咩牌字?SONY
51.最憎邊個?林伯當然
52.以家肚唔肚餓?幾嫁= =
53.你今日飲左未?好耐冇飲
54.手機咩號碼?68557070
55.除左IE仲有咩瀏覽器? BitComet/Safari/Mozilla Firefox/Opera
56.有冇刷過點擊率? 有= =....
57.IPOD比人破解左有咩感想?蘋咁咋嫁- -
58.上次睇戲幾時?唔記得
59.同邊個睇?大呠
60.幾時剪一次指甲?上堂悶果陣
61.風線開幾大?2....
62.電腦台係真木定假木?真木...六舊水= =
63.部機有幾多個USB插頭?7個
64.開機制有冇燈?沒
65.手機電話繩係?2G USB手指
66.用開邊隻杯?SNOOPY..綠色果隻= =
67.用開邊隻計數機?用開我用開果隻計數機
68.識唔識煲飯?識
69.煮公仔面呢?YES
70.有隻螞蟻係個MON到爬過你會?小心電死你
71.砌砌圖最多幾塊?一千
72.牆身咩色?黃
73.住幾樓?5
74.大廈有幾多部 LIFE?1
75.門禁係幾點?沒這東西
76.屋企有幾多本字典/詞典?冇數...10本以上- -
77.舊書既作用?擺書櫃...然後FULL曬-口-
78.幾時溫一次書?沒有這種事
79.門口貼住咩POSTER?海洋公園同ANIWAVE 115期送既夏娜泳裝海報
80.以家ON緊MSN邊個最熟?傻達
81.私はあなたを喜ぶ 何解? 呀達斯S街爾<--應該咁讀...= =我鐘意你..
82.仲有幾耐12點?1.10
83.奧運20蚊鈔票炒賣你有何意見?...咁好賺- -
84.平時有冇睇新聞?有...
85.SMS同MSN多令閱讀能力差左有咩意見?哈哈...好彩我唔火星姐
86.對於的士收掣不及撞倒性感少女有咩意見?....可憐...殘念-口-
出街...,一陣先...
87.仲想唔想答意見問題?...OK啦
88.平時幾點沖涼?...熱果陣
89.平時幾點食飯?....呀媽叫食果陣
90.LAN機著左幾多盞燈?1盞POWER.1盞系統正常燈.2盞分機燈..
91.有冇收費電視?NOW
92.覺得海洋公園個覽車係繩郁定車郁?...繩= =
93.屋企夜晚係咪全黑?唔係...對面棟樓...門啦D光...神台D光...喇叭D光...
94.屋企有咩發光?唔計MON.TV....我對眼-口-
95.暑假有咩做?HEA
96.仲有4題.有咩感想?沒
97.舉頭望利刀.低頭是機槍.請對下聯.-口-...低頭在痛泣...兜腳踢你得....
98.屋企有幾多個插頭用左?計下先..5個拖版...3個拖版拉多3個..電腦2個拉多14個...UM...25個左右啦
99.個BLOG用左幾耐?年幾2年
100.終於做完恭喜你,但係,咳咳,你知唔知我作左幾耐?....唔知- -
|
| 刊登時間:2008-07-17 10:50 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
0.0
真有閒情逸緻耶-口- Posted at 2008-07-17 03:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
loyyan 於 2008-07-17 11:02 AM 發表:
cm` 要回呵
|
網主回覆
你睇曬我咁多篇日記再CM-口-? Posted at 2008-07-17 03:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|