| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 28 日 星期三  |
| 2007-03-28 |
今日又冇簽名...
xyzxyz...
得閒先簽啦...
家因以家都未簽...
嘿嘿嘿嘿..........
maths.....
成堂拎曬黎訓教...
正><..........
中史.....
唉...
差d訓著><...
小息果陣...
比何聖賢狂畫我隻手- -
佢係到狂寫
'i love啤'同'我愛熊嘉穎'><..
跟住梁家寶又畫- -
中文堂...
比人收左張dictation
超....
上你堂溫書咪比面你囉...
你仲想點...
言詞粗俗的xyz...
之後p.e堂...
做體能...
好快做完 ...
呀sir話唔準坐係到...
之後過我坐佢格離...
睇我唔到...
哇卡卡卡卡./.......
之後唔知邊位問呢個邊黎- -
比呀sir笛左出去...
我咪唉住個籃球架...
都唔知邊個打波...
差d請我食餅...
跟住好故意咁唔小心睇到d女仔打排球...
笑到我標眼水...
就睇呀妹都知啦...
哈哈哈哈.......
英文堂...
承哥同賴生足棋要埋我搓...
搓輸左既問老師- -
之後足棋搞到我....
去左賴生個位到坐...
之後dict...
讀成咁...
點聽呀...
我好似錯10個以上><
收工...唔講...
|
| 刊登時間:2007-03-28 04:17 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|