| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
| 2007-04-18 |
cold
今日...
好凍
但我我都係好火
死肥狗
有毛有翼啦
識飛啦...
你聽日唔好跪係到求我呀
你唔得我唔會再幫你
今朝朱x渭抄hw比老師睇到
哇卡卡卡,,,,,
樣衰...
我教番佢做...
點知個傻強又...
話km好...
戇居既
梗係m嫁啦...
km有小數
中文堂好多人身同感受
唔唔,,,好感動>﹏<
ih轉左中文...
好happy
其實我冇用番個3.3同3.4
因為forgot左
英文堂
我以家坐呢個位好happy
miss 院唔會罵我...
因為我樣樣野都會做得好好...
睇下我右手邊就知...
死性不改
有問題第一時間之道ans...
唔死估估下
正.......到死
war
maths堂
悶到訓教
我一直係本書到畫公仔...
其實都唔係公仔
正確係寫字
都係無聊白痴低能之類果d字啦
好悶添...
做喵好呢...
學期尾有冇人諗住講句
老師我愛你呀>﹏<
哈哈...
第一戰
|
| 刊登時間:2007-04-18 07:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|