今日我同呀希同埋家朗出銅鑼灣買野,買完之後返去香港仔海滂平台練Hip-Hop之後呀樹過埋黎睇,睇完之後家朗話返屋企,跟住我地去3樓,我就坐1陣,之後返到屋企食飯,到左8點幾大輝打比我,佢話好悶之後上左我屋企睇電視,睇到9點幾之後走左,跟住我沖涼,睇電視,睇到點幾我就去訓教。