今天一早就去了屯門醫院覆診,因為上次返驗血報告未出,今日出左,個醫生就話有份報告還未出,但是我不知道是什麼報告,今日個醫生話我有乙型地中海貧血(輕微),我聽到吾知有咩反應,之後佢又話我鐵質偏低,但是吾肯定咩事,因為佢知我排左期照胃鏡,佢話有可能系胃發炎或胃潰瘍或十二指腸潰瘍,我聽到真的好驚,但是我九月先照胃鏡,還要等多幾個月,吾駛再返去覆診,因為我分科那裡要覆診,個醫生話要照左胃鏡先可以對症下藥,現在都是在猜測。雖然吾肯定,但是我一定會好堅強咁去面對,因為不想再令家人擔心,所以我不會為這件事哭。
都好來冇寫過日記la,呢排都不是有很多嘢發生,都是返工和返學,都算ok,只不過系身體差左d,測完驗之後,個胃就痛,之後就去了醫院嘅觀察病房留了一晚,其實話個胃發炎,但是d醫生不是太肯定,而且d醫生話我驗血嘅報告太低,所以再抽過,後日返去睇報告,佢驚我系胃出血,我都有d驚,但是我同自己講,無論個結果系點,都吾可以哭和要堅強地面對。我信自己一定能夠做到。
今次比我學到嘢,學識到要珍惜健康,健康無左,好多嘢都吾能夠做,吾想咁就失去好多嘢,所以要增強自己嘅身體,同埋不可以再比自己病得太多。
昨天晚上測了商業la,終於可以比自己放鬆吓la,我都比了好大壓力自己,因為好想考好d成績,其實又星期六至昨日都好比心機溫書,好驚自己吾記得,就系咁默書,但是測完諗住可以鬆返一口氣,好開心a,點知我就行返屋企,個胃超痛,個頭又有點暈喎,吾知點解,可能是太緊張,但是我返屋企即刻食我d胃藥,因為本身都要食,但是今朝返工前都食左一粒,諗住會好d,點知冇好過,仲更加吾想食嘢,現在個胃行又痛、坐又痛、連呼吸都痛,我都吾知點算,我應否去睇醫生!
不會再為任何事哭,要令自己變得更加堅強。而且要做到只要笑一笑,沒有事情是過不了。我好多謝我那些朋友,因為有他們的陪伴,使我決定重新企起身,我知朋友只能夠在你不開心的時候陪你,但是始終都要靠自己去面對,去企起身,這些是無人幫到,只可以靠自己,我決定我會努力去面對現在所發生嘅嘢,不會再比自己吾開心,我要比自己開開心心,所要現在要學懂放低和面對。正如一句說話:「拎得起,放得低。」我一定可以靠著這句話來做到。
還有一句話,而呢句話就是「只要笑一笑,沒有事情是過不了的。」