正月初一
今日11點就起左身喇!!12點幾就幫阿媽整羅白糕,
之後係到食啦,食到1點左右啦!!阿dad就比左利是
我,,,so very happy..差唔多3點幾就走喇!!!著左
新buy 既衫,,嘻嘻,by 42A係mk,再轉小巴,到左個
陣時都差唔多4點喇~係到冇野做,,無無聊聊,之後我
阿哥就叫我send d歌比佢喎!!因為佢buy左個新電話,
so 未send比佢囉!!差左一陣到啦~~我伯娘佢就黎左
喇~之後我都冇乜野做,睇下電視,同食下d野囉,,,,,,,,
之後ik 佢就打比我,同佢傾左陣計,講d野超好笑呀佢,,
7點就食飯喇~因為我阿伯佢要返工,so就咁早食喇~
佢地buy左個盆菜呀!好大個呀!!我地都食唔晒呀!^^
之後佢地就比左利是我呀!!!嘩,,又有利是收,正...-0-
next 係到傾左陣計啦!!無啦啦係到話咩搬屋喎!good,
我阿mun話我地搬呀!不過唔知幾時搬囉~佢地係咁係
到講喎!唉~細路,唔好理咁多,有得搬就搬,,嘻嘻~~~
今日都好早就走喇~之後我地by 40號bus,再轉MTR,
去左青衣城到,買飛睇戲,不過唔係今晚睇,係明天睇,,
我地buy左最夜個場呀!so good,,之後我地又見到張
太一家人,我地同佢地就係m記到傾左計,,傾傾下~我
地就走喇~去左許留山buy 野drink,之後就by bus 返
home,劉A佢打左個電話比我,同我傾左陣傾......好快
就收左線喇~because我要入樓,so 就cut 左喇!!!!!!!
返到home都係10黠幾咋,睇左陣行運超人,就去左bath
之後play 左陣電腦....1點幾就slrrp 左喇~
|