Cursor by www.Soup-Faerie.Com
SiuTung
誰知今天會重傷,心底悲痛擴張∼怎麼想到這刻下場!
happy712
暱稱: kk
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉...做左爛賭婆呀@@
唉..好憎d人囉~
去左KF囉......^^
冇地方去呀又....
又返學喇!!==
文章分類
全部 (149)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 149
留言總數: 34
今日人氣: 7
累積人氣: 6432
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天


去左阿痳到拜年.. 愉快 分類: 未分類

               正月初一

今日11點就起左身喇!!12點幾就幫阿媽整羅白糕,

之後係到食啦,食到1點左右啦!!阿dad就比左利是

我,,,so very happy..差唔多3點幾就走喇!!!著左

新buy 既衫,,嘻嘻,by 42A係mk,再轉小巴,到左個

陣時都差唔多4點喇~係到冇野做,,無無聊聊,之後我

阿哥就叫我send d歌比佢喎!!因為佢buy左個新電話,

so 未send比佢囉!!差左一陣到啦~~我伯娘佢就黎左

喇~之後我都冇乜野做,睇下電視,同食下d野囉,,,,,,,,

之後ik 佢就打比我,同佢傾左陣計,講d野超好笑呀佢,,

7點就食飯喇~因為我阿伯佢要返工,so就咁早食喇~

佢地buy左個盆菜呀!好大個呀!!我地都食唔晒呀!^^

之後佢地就比左利是我呀!!!嘩,,又有利是收,正...-0-

next 係到傾左陣計啦!!無啦啦係到話咩搬屋喎!good,

我阿mun話我地搬呀!不過唔知幾時搬囉~佢地係咁係

到講喎!唉~細路,唔好理咁多,有得搬就搬,,嘻嘻~~~

今日都好早就走喇~之後我地by 40號bus,再轉MTR,

去左青衣城到,買飛睇戲,不過唔係今晚睇,係明天睇,,

我地buy左最夜個場呀!so good,,之後我地又見到張

太一家人,我地同佢地就係m記到傾左計,,傾傾下~我

地就走喇~去左許留山buy 野drink,之後就by bus 返

home,劉A佢打左個電話比我,同我傾左陣傾......好快

就收左線喇~because我要入樓,so 就cut 左喇!!!!!!!

返到home都係10黠幾咋,睇左陣行運超人,就去左bath

之後play 左陣電腦....1點幾就slrrp 左喇~

 

 

 

 

 

 



2006 年 1 月 28 日  星期六   陰天


年二十九~~ 驚訝 分類: 未分類

                  年二十九

今日10點幾就起左身喇!!唉!!比人嘈到你都訓

唔到呀!!之後就幫mun,dad整個全盒,一到玩,

又一到係到食個d sweet..next 又休息左陣,,

訓左係張牀到,到左1點幾到啦~dad就叫左家

姐落街buy lunch,食到2點幾,又開始做野喇!!

幫佢地大掃除,,油油,哈哈!油油原來係好好玩

ga!!好正呀!!今晚都冇食飯呀!因為dad佢唔係

咁舒服,so就有食喇~佢就叫我食bread,算啦~

之後食完,就同潘筠玩左一陣msn,一到玩,,,就

一到睇十大金曲,,都唔係咁好睇咋!!來來去去未

又係個d歌手拎,,so boring???到左10點到啦~

就同阿mun去行花市,原本去維園到行ga~~點

知又話多人喎!之後未去左葵芳行囉~唉~算啦,

去到葵芳,我mun仲存黎喎!等左陣啦~!佢就黎

左喇~之後去左食野,,食完,,就去行花市喇~見

到d熟人呀!!行行下~無啦啦落雨喎!咁無奈咁走

囉....番到home都12點到啦~之後就bath,,,,

1點幾就訓左喇~~^^