|
|

妖,, 笑死/_\
|
|
|
20100822``
今日9點番左田徑...
12點幾放; 之後同丁+琳+盈去左食野.笑死 /_\
我同琳換左碟野2次.. 食到好飽 XD
之後去左圖書館~ 我同琳系到玩電腦;
FXXK! 哈.入左人地個qz... xd 唔知點解
我入自己個qz個陣之後就顯是左人地個個..haha
之後我地就 ...................... (詳細唔講 XD
之後我同琳走先;
點知我地1走就去晒天水圍咁多琴行 XD
我地想學電結喔~ 我地去完之後番去搵盈;
之後拉左佢出黎睇.. 笑死/__\
番去圖書館傾;唉.真系笑到仆街XD~
之後5點幾6點就番屋企啦 ...
/_\ 希望丫媽比學電結啦 /__\
要好多$丫~ 全部雜雜埋埋都要$3205~
haha; 唔知點啦; 總之我要學 xd
|
« | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | ... | 615 | »
|