|
|

掛住尒地喔♥`
|
|
|
唉..2日冇見..點解就咁掛住尒地既 a__a ?`- 莪接受唔到lor`
好悶也`有冇人可以同下莪傾MSN..?
五知點解呢;莪見到1個人就好想打佢 ..不過樣衰五系犯法嫁b0`
唉.算拉;打都冇用..`- 呢排呢 ♥..
莪中意左1樣樂器也.. 就系 ------> 電結他拉 ;
莪覺得好型也..五系因為d咩也.我想玩喔.
系youtube到見到d人系到玩電結他(女仔)..好型....
我問過SOYEE BABY嫁; 佢都話想玩;
不過佢問過佢老母''佢老母話五比喎'
因為佢本身以經學左好多野lu`----- so sad t3t
哈哈哈..唸到仲有1個星期就考完個試就開心`.旦好次仲有1個星期03日先考完.
考完之後番學玩炸.so happy`
不過要對卷先; 希望莪數學同中文都合格拉 t3t
因為我2樣都唔識..t3t e.奇怪.科學我反而識b0`
今年既P.E莪攞五攞到全級第1呢?` 五知嫁.
應該攞五到啦.. 尒地可能覺得P.E唔系咁重要.
旦P.E系我強既1科黎;我上年攞左全級第1.今年系咪應該攞埋去呢.?;p
哈哈哈...如果考埋個試對埋d卷之後; 我就放鬆lu`
因為去旅行麻 ;p
唉..不知不覺咁就過左個中1; 仲記得我中1開學個時冇番2日
冇去開學禮.因為我病左 ;p 仲要系好神咁同我表姐同1時間病2日tim`
之後我第1日番學個時;咩人都唔識;1入學校門口就見到PING同飄;
THEN;飄就介紹左PING比我識;
我好次咩都唔識嫁個時 ; 1上到課室...唔想講 ;p ..有d魚..
第1個朋友就識左PING拉;之後識左潘迪..
之後就識傻笙 ; 何禮; 吳c ; NAM ; 楠 ; 0英 ; 排球隊個班 ; 林國安 ; 李KIN朗 ..
哈哈哈...仲記得第1個男仔加我MSN系唐生 XXD 旦好奇怪.唔跳點解個陣
我冇比MSN人.佢都有我MSN嫁b0`
之後我又開始問人攞MSN加人拉 ;
後尾同全班都好fd; 而家呢 ;p 日日上堂系到傾計 ; 食野; 訓覺
岩岩開學開始左冇幾耐;我地班唔系好靜咁上堂嫁咩;p
點解宜家變左咁既 ;p 真好笑 ...
同學也; 我地可五可以五好起搞個d友有變質也.?
可以你覺得嘈交系可以增進友誼 ;
不過...有d就嘈到痴線 ; 又話絕交個d ;;
都就黎升f.2拉 ; 我地今年既f.1既a,b班分開既可能比較大..
我都估到我下年入五到a,b班嫁拉 ''
我地fd d 好五好 ?
我宜家既好朋友have ;
0英拉 ; SOYEE BABY拉 ; 楠拉 ; 飄啦 ; 湘啦 ; 櫻啦 ; 伍燕啦 ; PING啦 ; 吳c啦 ; NAM啦 ;
何禮啦 ; 林安啦 ; 唐生啦 ; 李朗啦 ; 潘迪啦 ; 雄啦 ; 布布啦 ; JACK 仔 ;;;;;;
聰佬; 我真系要好好咁多謝你;p 系我開始識你直到宜家;你就不停咁提醒我.thx you ^^
上面有冇人冇你個名.? c0mm3nt吧~
冇既c0mm3n同我講 ; 1定加番你落去 ;p
|
« | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | ... | 615 | »
|