從來我對它一點興趣都沒有 可以說是不喜歡吃... 但今日的它卻不同了haha 頭先媽媽入黎睇我d禮物. 之後同我講:出奇蛋...?你一定吾要架啦.... 個陣我無出聲xd 不過其實我好想出聲hehe 我想講:咩吾食ah~我食架!!!!!! - 哈哈.我依家諗緊咩搞佢好