今日同黃咁咁 吳廬黎 一起放學 見到周xx 佢個單車破了 之後 我同黃咁咁 一起上車 我同佢在胡碟下車. 之後,黃咁咁在總站下車. 我同佢上樓梯, 佢拿往他的單車上樓梯..... 佢拿到死死下 ....同ga單車破得仲勁,佢話佢拿的好苦. 他叫我幫他一起拿 ....我同佢講下講下野,先知道 他如來是在我家附近......真係好好笑.....