咁日番學好悶aR上堂上堂又上堂>/\<''好悶aR*咁日lunch又被—死人雪芳蛋榚..
正仆街妮嫁><..妖留咩aR*我都唔想留''好煩,,lunch完左知後,,又要上週會勁好笑,,
果個人勁好笑>3<''笑死趴街aR頂*_放左學我就等左呀WING留完中央,,我地去左找
呀WING個契爸NA?!我地去左老鼠洲玩囉>6<''一齊煲煙,,*]]我地玩玩下見到梁梓峰*_
]]*>3<''我地玩左一陣就酒''因為果時以經6點幾la,,我同呀WING同佢同契老豆去左7仔
買野喝''呀WING陪我返左屋K就酒走lA]]``我番左屋K,,我就打日記'',,咁就一日la~><''
|