8/7..
係謝師宴..
特登請左日假去..
2:00pm..
去左魚屋企先..
中途突然間撞到陳嘉聰同佢個fd
會合左魚同憶..
玩左一陣鬥地主
就出發番學校搭車
3:45pm..
正式出發!
去到朗豪酒店..
就出左去行一陣
with魚,吳栢民,陳嘉聰,黎子健,蔡梓滔
憶要番公司先...
行左陣朗豪坊..
去左信和買漫畫
我終於買到honey & clover 8-10啦~~!>v<
超正!
6:30p.m.
番番去朗豪酒店參加謝師宴
個個都著得好華麗呢
好可愛!
成個謝師宴都好正!
不過我真係冇橫財命..
抽獎係完全同我冇緣..
我有生之年都要記得唔好去賭場賭! .\ _ /.
影左好多相..
不過冇人比番我地相我..
完左之後去左唱k
with魚,吳栢民,陳嘉聰,黎子健,蔡梓滔,戴夏敏,黃瑪欣,黎振雄,伍天祐,潘國濠,廖鎮謙,鴨,李樂芯,崔
當然仲有壽星公edmund啦!
生日快樂!
好好玩!
聽佢地唱歌好搞笑!
玩到2:00a.m.先走..
去搭通霄小巴番元朗
好衰呀
等我同陳嘉聰上左車就成班一齊搭的士
搭小巴個時好驚
我真係怕佢會快到炒車...呸..
番到屋企都3:30a.m......
第2日仲要番工..
我真係覺得我好勁..呵
p.s.感謝陳嘉聰陪我搭車!
|