今日同kei & yan 9:00返去art....
miss遲左黎..
得6個人返左..無奈
miss講左一大堆我地要做ge功課..
ih 我都冇做..死la..做唔哂
之後11點幾閃..
佢地走哂..
我要等到1:30返去補maths
所以自己係頌富行..
係ok食左個麵
之後wing黎左漫畫店搵我..
我借左本<宮> 漫畫同一本偵探小說..
同wing去補課..
maths有廿幾個返左..
本來補到5點..but3:00果陣好多人走..咁我都走
得返10個人到la!!哈哈
之後接左細佬一齊..
去左kiki屋企玩..
玩到差唔多6點閃人..
返到home 睇書咁la..
聽日都唔補maths
|