| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
-------------------------------------------------------------------
|
20/02/2006*
{ 放假,,,,,,,, } |
|
|
今日真happy.....放多一日假...但係呢,聽日就要講新聞喇.....唉~~~~
雖然唔多驚...但始終都驚....(廢話)







|
|
出爐時間:2006-02-20 03:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-------------------------------------------------------------------
|
19/02/2006*
{ 同曾旭鏵去街...... } |
|
|
今日,我同阿曾旭鏵去街啦,去完圖書館,之後就去m記食野....再去行行啦,,,,,之後行下行,曾旭鏵話想去新墟行...咁我地去新墟既同時,又想去7仔買野,點知,撞到葉美玲呀,李美思呀,黃美玲等等人....佢地點我地去唔去公園,咁我就話唔去啦,,,,,,咁佢地咪走囉!!!點知見到兩個人跟住佢地喎~原來係麥穗豐&李德智....都唔知比佢地兩個跟住又咩好....不過突然諗返起我地幾個同藍新杰&林詠倫行嗰時,,,,,,話時話呀....個林詠倫去左邊呢??呢一排佢失蹤左呀.....算!講返去完7仔先......去完7仔,我地又唔知行都邊喇....行下行下,我地就諗住影貼紙相....之後去到嗰間野,就搵到1部機啦,咪入錢囉,點知想禁返d錢出黎冇得退喎~有冇搞錯呀><最後,我地都係走人......之後曾旭鏵咪搭小巴走囉~我就返屋企喇!!!!返到屋企....我就打比曾旭鏵啦....佢話佢搭小巴時,撞到麥穗豐&李德智...,可能比葉美玲佢地趕走都唔一定.....咪底佢地死囉....之後又點呢....好似冇咩講喇.....
|
|
出爐時間:2006-02-20 11:06 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-------------------------------------------------------------------
|
18/02/2006*
{ 遇上"無賴"bb.....(下) } |
|
|
咁今日返完學校幫手,就要去我3伯娘屋企,一返到屋企,阿媽就叫我快d換3!佢仲話得我地未到,其他人都到唒....其實,人地到左咁又點呀???唉.......之後咪坐巴士囉!坐完巴士,嘩!!個腳好攰呀!!!!! 行都行唔到呀差D!!之後呢,就去到我伯娘屋企喇!!!原來我姑婆黎左呀!佢仲帶埋佢鄰居個仔黎呀!!!之後我地咪同嗰個人玩囉,之後先知原來佢叫林家豪!!!!跟住呢,我地就同佢玩UNO喇,之後佢輸左啦,佢係度講D粗糙既說話,咁我咪鬧佢囉,之後阿姍姍話想唔同個"無賴"坐,阿姍咁叫佢,之後我地咪一直咁叫佢無賴囉!!點知佢地5點幾就走....唉~~~~之後呀!!阿剛剛呢,佢唔鐘意食粥嫁ma,佢媽咪問佢要邊個餵呀ma,之後呢佢要我餵喎!!!!唉~~~~~咪餵囉!!!!!之後,我就一邊餵粥,一邊同佢玩uno啦,因為我驚佢唔肯食粥呀ma....跟住,同佢玩玩下,先知道佢都識玩...佢好Qute呀!!!!到左夜晚,我地叫外賣pizza!!!!正啦,之後又炸雞翼,真係好好味呀.......到e家都回味咁呀!!!嘻嘻,之後呀,我地又食雪條呀^^好正........ (全集完)
|
|
出爐時間:2006-02-20 10:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 121 | »
|