| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
-------------------------------------------------------------------
|
14/01/2006*
{ 悶爆爆爆爆爆爆爆爆!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"" } |
|
|
今日呀!!!不知幾悶呀!!!
一起身就溫書...溫呀溫呀....一直係度溫....哈哈!!!
食完飯就去買書!!!D書勁難呀!!!
所以我諗我既讀書計劃表訂得冇錯既...呵呵呵呵!!!!
可能呢一排都好唔得閒呀!!!不過我會用紙寫低....得你地有得睇呀MA!!!
唉!!考試就黎到喇...不過考完試阿媽話玩幾耐電腦都得呀,,,,
不過我唔會咁既...我仲要溫D新書呀!!!但係...啱啱考完試就咁快又溫書...
都係唔好溫啦!!
但係...又但係??!!冇理啦!!!但係我溫書溫左兩日咋!!!如果考到三名內....都算勁嫁喇><!!!!
呵呵....
|
|
出爐時間:2006-01-14 05:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-------------------------------------------------------------------
|
13/01/2006*
{ 今日冇咩特別呀!! } |
|
|
今日呀!!阿黃生佢係度鬧葉子儀喎!!!
頂!!佢又唔鬧下其他人!!其他人冇嘈咩!!
今日....當值時,好似唔洗當咁.比娟姐,
黃美玲管唒!!不過我都有鬧嫁,,,,哈哈!!!
今日好似冇咩特別咁...都係咁happy!!
哈哈....
|
|
出爐時間:2006-01-13 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-------------------------------------------------------------------
|
12/01/2006*
{ 今日... } |
|
|
唔知發生做乜東東.....好似個個都好嬲咁~
÷左我同我既老婆仔...咔咔....
|
|
出爐時間:2006-01-12 04:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | »
|